Help

Starten met XpertHR Checkit

Je kunt XpertHR Checkit aanpassen aan jouw eigen look en feel. In deze handleiding leest je hoe je dat kunt doen.

Animatie (voor accountants)
Om goed van start te gaan met XpertHR Checkit hebben wij een animatie gemaakt met uitleg over XpertHR Checkit voor jouw klanten. Je vindt de animatie in twee varianten: een YouTube-link en als downloadbaar bestand dat je zelf kunt aanpassen:

Flyer (voor accountants)

Met een flyer kun je klanten informeren over de voordelen van XpertHR Checkit. De flyer vind je hier in powerpoint, je kunt deze aanpassen in jouw huisstijl en vervolgens opslaan als pdf:

 

Gebruik stimuleren

Met onderstaande hulpmiddelen kun jij het gebruik stimuleren. Stuur bijvoorbeeld meldingen aan de hand van de informatie uit de posters of de productnieuwsbrief.

Meldingen plaatsen

Een van de beste tools voor klantbinding die Checkit heeft is de mogelijkheid tot het aanmaken van meldingen. Deze meldingen zorgen voor direct contact en kunnen indien gewenst ook in de mailbox van je klant verschijnen. Je kunt hiermee events onder de aandacht brengen, nieuwsberichten sturen en extra traffic genereren naar je eigen site of het portal.

Gebruik statistieken
Binnen XpertHR Checkit zijn de statistieken op gebruikersniveau beschikbaar. Indien je van deze functionaliteiten gebruik wilt maken, ben je gehouden iedere gebruiker die je toegang geeft te informeren over deze mogelijkheid en de eventueel daarmee verband houdende verwerking van persoonsgegevens. Je garandeert dat de informatieverstrekking dan in overeenstemming met de geldende wetgeving op het gebied van de bescherming van persoonsgegevens zal geschieden.

 

Jaarkalender voor HR-advies aan leidinggevenden
Gedurende het jaar ontvang je doorlopend HR-gerelateerde vragen van jouw leidingevenden. Met deze kalender weet je precies op welk moment je welke vraag kunt verwachten met het bijhorende advies.

Jaarkalender voor uw HR-advies (voor accountants)
Gedurende het jaar ontvang je doorlopend HR-gerelateerde vragen van jouw klanten. Met deze kalender weet je precies op welk moment je welke vraag kunt verwachten met het bijhorende advies.

Productnieuwsbrief

Bij jouw abonnement hoort een nieuwsbrief met productnieuws. Via deze service houdt de redactie je op de hoogte van ontwikkelingen en nieuws rondom XpertHR Checkit, zoals nieuwe functionaliteiten en nieuw toegevoegde informatie. Meld je hier aan.

Redactie

Jouw vragen en/of opmerkingen over de informatie in XpertHR Checkit zijn zeer welkom. Je kunt hierover contact opnemen met onze redactie via redactie@xperthr.nl.

Helpdesk XpertHR Checkit

Voor vragen over inloggen, technische problemen kunt u contact opnemen met de XpertHR Checkit helpdesk; telefoon: 020 – 515 95 15 of via mail . Vragen over facturatie kun je mailen aan onze klantenservice.

Wachtwoord vergeten?

Als je jouw inlogcode(s) bent vergeten, kun je deze hier opvragen.

Abonnementen

De informatie op XpertHR Checkit is alleen toegankelijk voor abonnees. Voor vragen over het afsluiten van een abonnement of over uw huidige abonnement kun je contact opnemen met XpertHR Checkit Sales, telefoonnummer 020 – 515 95 15 of stuur een e-mail naar sales@xperthr.nl.

Gebruiksvoorwaarden

Reed Business bv. Auteursrecht voorbehouden.

Privacy Policy | Gebruiksvoorwaarden